Wiiiie

Hamnade på Ica Maxi med mamsen; Köpte mig lite mat & sen presenter till systra mi, min underbara guddotter & en liten sak till han den där <3 Iiih, jag är ju bara för snäll. Köpte dessutom rosa bandet, det känns ju ganska självklart - Köper det varje år.

Men ska ta mig ner på stan imorgon och köpa det sista till lilla Ronja, hoppas att damen kommer bli nöjd. *flin* Undrar vem jag ska släpa med som sällskap.. Sen är jag toksugen på att åka till Strängnäs marknad i helgen, det måste vara flera år sen jag var där & när jag för en gångsskull har pengar så vill jag passa på. Någon som ska dit? Hör av er isåfall.

Nu ska jag ta en kokosboll och glo vidare på Supernatural. HEJPÅRE!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback