ångest

Har fortfarande inte fått några pengar, inte ens ett brev. Fan vilken ångest jag har, tänk om jag inte får några pengar? Hur ska jag då kunna betala alla räkningar? Usch, får ringa dom imorgon & fråga vafan dom håller på med. Det här känns inte okej.

Igårkväll så gjorde jag och Mimmi en midnattspaj - Tydligen nåt som hennes mamma brukar göra & det blev faktiskt gott. :] Sen färgade jag mitt hår, men den enda skillnaden är att jag blekte bort mina rosa walls. Nu är dom blonda/gula typ. Haha, nu får det vara så ett tag för jag vill verkligen få dom jätteljusa. Mimmi tyckte att jag skulle raka sidecuts istället, men de vette tusan om jag vågar *flinar* Fast det vore lite tufft...

Ne nu måste jag ta en dusch, har inte sköljt ur den svarta hårfärgen ordentligt så det kliar som sjutton i hårbotten. Uuuhh! Puss sålänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback