Borgenär, hell yeah

Har spenderat dagen med min lilla mamma; Det bjöds på thaimat & det sitter aldrig fel, älskar stark mat. Passade på att tvätta upp all min tvätt, det var iofs bara tre maskiner. Men skönt att bli av med det. Vi tog en liten sväng i skogen också men det var så mycket bråte [grenar] som låg överallt så vi gav upp ganska fort. Vi får helt enkelt ta en annan väg nästa gång. Och som vanligt så hade jag med mig mer saker på hemvägen. Hon köpte & gav mig lite mat från sin frys, det uppskattas. Tack v Och som om det inte vore nog, jag ska på beställa vinterskor och lite annat från Ellos. Tro mig, det blev ingen liten summa. Ska bli skönt med lite nytt. Ska fixa det alldeles strax & tar givetvis leveranstid på 48 timmar, alla tiders.

Angående en ny lägenhet, var det än blir så är det skönt att veta att mamma är villig att stå som "borgenär" om det aktuella fastighetsbolaget skulle vara för kinkiga när det gäller min inkomst. Jag har ju i stort sett ingen, socialbidrag räknas väll inte direkt. Men några skulder har tant inte dragit på sig iallafall, tur det. I min nya lägenhet ska jag ha det tokfint, i skillnad mot vad det är nu. Tycker hela lägenheten & de flesta möbler känns fula. Men va ska man göra när man inte har råd att köpa allt nytt på en gång. Well flytten lär nog inte bli aktuell förens nästa år, Januari kanske om jag har tur. Det är ju trots allt tre månaders uppsägningstid. Får tänka positivt, jag har åtminstonde god tid på mig att packa.

Det känns bra nu!
Kommentarer
Postat av: Nocturnia

Åh, vad är det för skor? Jag köpte också mina vinterskor därifrån :D



Sv: Tack! Det är bara att säga till om du är i Götet någon gång så kan vi fixa det ;) Haha

2010-09-12 @ 21:16:29
URL: http://nocturnia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback