Cherrylicouis

Jag har fastnat helt för den där sortens kort - Tycker det är hur tjusigt som helst. För på orginalet ser man ju ut som en påse med skit. Som vanligt så är jag för rastlös för att bara sitta still och glo på tv, det är ett mirakel att jag lyckades se klart två filmer med Capricciosa igår. Sitter hellre här, finns alltid nån sida att glo runt på. Helst av allt skulle jag vilja ha en sprillans ny dator så jag kan börja nörda nåt online spel istället för att vara ute och supa skallen av sig. Fasn va pengar man skulle spara. Fast å andra sidan kanske man inte skulle ha mycket till liv då? Hm, när jag tänker efter så har jag nog inte det nu heller.

Såg på reklam att Resident Evil Afterlife kommer på bio den 17:e September, i 3D. Hur jävla ballt vore det inte att se en skräckfilm på bio, i 3D? Är sjukt sugen på att gå & se den men här i Eskilstuna så visas såklart inte filmer i 3D. Kasst! Så man blir tvungen att åka till Västerås, Örebro eller Stockholm. Lätt värt. Någon som är sugen? Ingen av mina vänner är nåt direkt fan av skräckfilmer, jag & andra sidan jag älskar't.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback