Det var på tiden!

Nu mår jag mycket bättre, migränen är inte helt borta men nu orkar jag iallafall hålla ögonen öppna utan att tårarna rinner. Fattade inte att det var det som var pågång förens det var försent. Är skitirriterad för att jag fick det just idag, skulle ha gjort så mycket idag men nu har jag inte pallat med ett skit. Har bara legat i sängen och mått piss. Ska ta en dusch snart och gå till ica sen ska köpa lite smått & gott.

Pratade precis med Rikard, han har gjort sin bypass nu & mår bra. Skönt att höra. Jag är jävligt sugen jag med, men vet inte om jag skulle våga. Har aldrig blivit opererad, jag hatar sjukhus & är livrädd för att bli nedsövd. Dessutom måste man ju typ ändra helt på sin livsstil efter ett sånt ingrepp. Fast det kanske det vore värt?

Aja, på söndag ska jag eventuellt till Parken Zoo med bästaste Anna. Åwh det ska bli supermysigt & efter det så tar vi bio på kvällen. My treat. Har ju två biljetter så. Ska bara se till att få låna någons kamera, eftersom min egen visst försvann. Man kan inte gå på parken zoo utan att ta bilder, så enkelt är det. :]

En dusch nurå, så man blir ren och fin.

Pussilago! <3
Kommentarer
Postat av: Amelie

Klart det kan vara värt att göra bypass.. Det går ju bra för i princip alla som gjort det! Men är du så himla överviktig så du får göra det då? Har svårt o tänka mig det faktiskt? Och du kan ju onekligen gå ner i vikt ändå, utan operation.. :) Visst ska man byta livsstil men jag vet folk som faktiskt inte gjort det o ändå går ner..

2010-09-03 @ 21:48:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback