Fint som snus

Sitter med en snus i käften & lyssnar på bra musik, väntar på att Dannyboy ska komma upp från tvättstugan. Vi ska spela tic a tac poker. Ja gillar't! Mjaaa, ska väll inte förneka att jag hellre hade sugit på en cigg. En kopp kaffe och en cigg hade inte varit dumt alls. Men än sålänge så är jag stark nog att stå emot.

Folk ska festa i helgen [Som vanligt] & dom vill ha med mig. En del av mig vill följa med och bara parta loss medans den andra delen bara vill ligga hemma och glo på tv. Jag röstar på soffan! Ska iallafall köpa hem lite frukt imorgon, är sjukt sugen på bananer och äpplen. Sen fundilerar jag på att börja köra med nutrilett igen, bara äta vanlig mat en gång om dagen. Eller inget alls ett tag? Usch, jag vet inte.. Måste loosa lite mer kilon nu känner jag. Man blir ju rätt rastlös av att vara röksugen så det är väll bara att börja gå promenader igen. Vore dock enklare med sällskap, för det jobbigaste är att komma iväg. När man väl är ute så är det bara skönt att gå lite. Sådeså.

Kyss & stön, smek mina brön.
Kommentarer
Postat av: Amelie

Bättre du byter ut frukost och lunch mot nutrliett och äter en nyttig LITEN mängd middag. Kör du på bara nutrulett kommer du rasa men sen gå upp i vikt när du börjar äta igen.. är ju om du kör nutruliett enbart i en vecka o sen börjar äta efter GI metoden, men det är pissdyrt. Good luck <3

2010-09-03 @ 10:31:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback