Inception

Sedärja, det blev ingen hemmakväll för tant - Herr Waxa hade två biobiljetter liggandes som gick ut imorgon så han bjöd med mig på bio. Vi såg inception & den var grym. En aning förvirrande men jag gillar't. Han hade givetvis druckit ett par glas hemma innan vi kilade ner på stan och han ville kila in på Royal Oak innan bion. Där satt Kent & nån Anna, roliga filurer. Jag blev erbjuden öl & jag måste erkänna att det tog emot att tacka nej. Men jag gjorde det! Jag har alltså varit nykter & rökfri på krogen, visserligen handlade det bara om en liten stund men endå. Det känns bra! Dock tvingade herrn mig att smuggla in ½ liter brännvin in i salongen så han blev [passande nog] minst sagt salongsberusad. Haha, men inte klagar jag för det - Jag har haft en rolig kväll, tack ska du ha. :]

Nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli 00.30; Har en telefondejt då *flin* För tillfället känner jag mig lite smått irriterad, men det kommer nog gå över relativt fort som vanligt. Jag är inte så långsint & så är jag förbannat lätt att charma. Vissa vet precis hur dom ska göra.

Ska ta mig en macka & ett glas mjölk, vilket nöje...
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback