Jeffla nacke..

Har nyss spelat massa med Dannyboy, jag vann alla gånger utom en. Haha, tji fick du! Sitter och ser allmänt skabbig ut i camen, har så ont i nacken att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Har värmt vetekudden i hopp om att det ska hjälpa lite. So far, no luck. Lär inte kunna sova mycket inatt, skulle verkligen behöva en massage. Nån frivillig? Hör av er isåfall, jag skickar adressen med detsamma. Haha!

Vet inte riktigt vad som har hänt med mig; Jag känner för att gå på Parken ZOO, bara gå runt, kolla på djuren och ha det mysigt. Just det som jag hatade när jag var liten, då ville man bara åka karuseller. Sen vill jag dra ut i skogen och plocka svamp - Hallå, jag har alltid hatat skogen. Plus att jag känner ett stort sug efter att få mysa med en lite bebis. v Det här låter helt enkelt inte som mig, inte som Sandra. But it's a true story.

Imorgon kommer iallafall Dannyboy hit, han vill ha med mig ut på krogen. Och det är otroligt lockande, men jag tror faktiskt att jag väljer soffan. Han får helt enkelt komma hit när han festat klart. Mig spelar det ingen roll, har ju lovat honom en sovplats så. ;] Hepp, nu ska vi tydligen spela mer! Synes & höres.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback