Just shoot me

Jag minns seriöst inte när jag hade sådana problem med nacken sist, den är lika stel som en betongmur & det går rakt upp i huvudet. Känns som om huvudet ska sprängas! Allt jag vill är att lägga mig och vila men det blir lite svårt.. Det skulle iofs gå om jag kunde lägga nacken + huvudet på golvet sålänge. Puuuh, fortfarande ingen massör påväg.

Syster yster vill tydligen ha barnvakt imorgon; Dom är bjudna på kräftskiva & vill gå ut och roa sig. Funderar faktiskt på att säga ja. Ska endå inte göra något speciellt så jag kan lika gärna sitta där och uggla. Sen är det ju faktiskt inte så jobbigt för fröknarna är ju numera 10 samt 5 år gamla. *flin* Jag blir förvånad över hur glada dom blir varje gång jag ska komma dit, sova där & dylikt. Klart som korvspad att jag tokälskar gullungarna men jag har aldrig varit den mostern som "lekt" med dom. Men barn verkar dras till mig endå. Precis som Majlis lilla tös, hon ville komma upp i min famn direkt & när jag "lämnade" tillbaka henne så började hon gråta. Så sött! Ja, inte att hon grät såklart utom att hon trivdes så bra hos mig. Jag vill också ha en liten!

Hepp har värmt vetekudden för en ny omgång mot min onda nacke, varmt & skönt.

Puss!
Kommentarer
Postat av: Johanna

Du kan få låna våran Liten när h*n tittar ut! :)

2010-09-03 @ 10:18:31
URL: http://sooulweeeper.blogg.se/
Postat av: Johanna

Du tillhör definitivt inte skalan jag skrev om, jag har aldrig hört dig dra någon snyftande story om din vikt os.v... Klart att du kanske har dina dagar precis som alla andra då man hatar sin kropp, men inte fan skyller du på någon annan för det :) Men "Biggest Loser" - deltagarna gör inget annat. Men underhållning är det ju uppenbarligen eftersom jag glor på det flin Puss! <3

2010-09-03 @ 11:20:28
URL: http://sooulweeeper.blogg.se/
Postat av: Johanna

Okej, nu lät det som att jag jämförde dig med deltagarna i Biggest Loser. Haha. Det var inte så jag menade...Jag tror du hajjar ;) Puss igen!

2010-09-03 @ 11:22:13
URL: http://sooulweeeper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback