Kaffe utan cigg?

Pratade nyss med dom på vårdcentralen, och jag förklarade varför jag ringde & att jag ville prata med min läkare. Så hon skrev "ett meddelande" åt honom så han vet att han ska kontakta mig. Men gubbafan ska tydligen gå i pension inom kort, vilket är väldigt tråkigt. Han har aldrig varit annat än trevlig mot mig. Kommer uppenbarligen få en ny & jag hoppas att han åtminstonde är hälften så trevlig som min nuvarande är.

Satte precis på en kanna kaffe - Och då ska ni veta att jag inte har druckit det sen jag slutade röka. Kaffe & cigg hör liksom ihop på nåt sätt. Så det kommer kännas väldigt skumt utan den där pinnen mellan fingrarna. Kim lät lite chockad igår när jag sa att jag mer eller mindre slutat med både nikotin & koffein. Eller ja, försöker sluta ska jag väll säga för man vet ju aldrig om man åker dit igen. Så har det ju tyvärr blivit alla andra gånger man försökt.

Hör att kaffet är klart så jag ska hälla upp ett stort glas innan jag fortsätter ringa alla samtal jag ska idag. Sen blir det nog en promenad.

8 dagar som rökfri.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback