Koifiskar & pudlar

Alltså är det normalt att drömma om en "damm" som både har otroligt stora koifiskar, vanliga fiskar och hör & häpna två pudlar som simmar omkring där i? Haha creepy. Förstår inte va man får alla sjuka drömmar ifrån. Sen drömde jag även om Tina & att jag träffade hennes nya karl. Jag var helt säker på att det var en viss person men det visade sig vara en annan tokhet jävel. Jag var redigt sugen på att lägga vantarna på honom *flinar* Va hände med mina sexdrömmar? Nu för tiden är det bara konstigheter & barn jag drömmer om. Spooky.

Anna ringde och väckte mig vid klockan tio, och jag minns att jag mumlade nåt om att jag skulle ringa upp om en stund. Nästan två timmar senare ringde jag! Haha, men hade lätt kunnat sova nån timme till. Känner mig helt död om jag ska vara ärlig. Får hoppas på att jag piggnar till snart. Jag undrar vad Anna hade på hjärtat, ska försöka ringa igen. Nu ringde mamsen och frågade om jag ville följa med ut till henne, & varför inte. Kan väll vara skönt att vara på landet nån dag. Lugn & ro, i skillnad från de här ghettot. Så nu ska jag hoppa in i duschen & göra mig iordning innan mamma kommer hit.

Pyss.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback