Körkort, ja tack!

Dom ringde från ett jobb som jag hade sökt igår; Haha, jag hörde knappt vad han sa men ja.. Det sket sig eftersom jag inte har körkort. Åh, det hade setat fint med ett jobb. Hade jag bara ett körkort så vet jag att jag skulle få jobb på direkten. Men när ska jag ha råd med det? Jag lever liksom på soc & då finns det inga pengar att spara av. Jag är riktigt avundsjuk på dom som har föräldrar som betalar hela kalaset åt dom. Rena lyxet.

Eeeh, mina planer har skitit sig som vanligt för Tessy blev erbjuden att jobba extra och jag förstår att hon inte vill tacka nej till lite mer pengar. Tråkigt, men vi får ses en annan dag istället. Svampplockningen blir av, men senare idag. Undra vad jag ska roa mig med under tiden.. Kolla på solsidan kanske? :]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback