Lunchdejt

Har varit nere på stan och käkat asgod lunch på Bambo City med syrran & pesse. Givetvis valde vi fel tidpunkt, tror hela stan skulle käka samtidigt som oss *flin* Men det var trevligt, fast jag lyssnade mest när dom pratade på om allt möjligt; Barn, möhippor, ullared and so on. Jag hade helt enkelt inte så värst mycket att tillägga.

Idag vaknade jag nog på fel sida, jag går runt och känner mig irriterad & småsur. Men man kan väll inte vara glad jämt, alla har vi våra dåliga dagar. Detta är en av mina.

Har nästan, men bara nästan träningsvärk från promenaderna igår. Snacka om att man är otränad! Så idag nöjer jag mig med att gå en liten sväng. Kan ju faktiskt cykla lite på motionscykeln också, åh jag skulle hellre ha en crosstrainer. Någon som vill köpa en åt mig? Det vore ju underbart snällt. Jao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback