Memories <3

Tänker tillbaka på hur jävla kul man har haft på diverse konserter/festivaler/spelningar. Man har sett en hel del band men dom som jag minns bäst är; Mad sin, Dropkick Murphys, Flogging Molly, Street Dogs, Bad Religion, Volbeat, Rezurex, The Coffinshakers, Thee Suspenders, The Accidents and so on. Vissa har man ju sett flera gånger, men jag skulle gärna se dom ytterligare en gång. Speciellt Mad Sin, Dropkick Murphys & The Accidents. Där kan vi snacka bra musik. Nu för tiden tycker jag inte att det är så många bra spelningar i Sverige, tråkigt som fasn. Vi får hoppas på att det ökar snart. ;]

Dags för att sova så man orkar med morgondagen också.
Pussilago :*


Bild 1 - Efter tattoobåten 2009; Några vänner, jag & Köefte. Sångaren från Mad Sin.
Bild 2 - Efter Mad Sin's spelning i Göteborg 2010; Jag & två andra medlemmar ur Mad Sin. Haha kul killar!

Kommentarer
Postat av: Zandra

Oj vad många band du sett då :) Skulle vara nice att se dropkick murphys. Var dom bra live?

2010-09-07 @ 12:40:31
URL: http://zandravonhelvete.blogg.se/
Postat av: Nocturnia

Jag var också på Mad Sin i Götet :)



Hade tänkt åka på Tattoobåten också, men hade inte råd (och då kände jag inte han som arrangerar det) ^^

2010-09-07 @ 12:51:01
URL: http://nocturnia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback