Miss you

Ooops, råkade visst baka en äppelpaj för en stund sen. Vad gör man inte när man har tråkigt? Har ett väldigt givande samtal med T - Det talas om bullar i ugnen & giftermål. Han påstår också att jag är så söt att det smittar av sig. Haha, om det endå vore så väl. Skämt åsido, det är skönt att höra att han mår bra igen. :]

Min favorit sa idag att han tror att han saknar mig. Hm, det är gulligt för att komma ifrån honom. *flinar* Här är det ingen tvekan om saken, jag är helt säker på att jag saknar honom.

Har stora planer på att äta lite äppelpaj & kolla på Reservoir Dogs inom kort om jag lyckas slita mig ifrån datorn.. Jag blir visst uppehållen!


[Jag känner mig lite som en krambjörn idag]

Kommentarer
Postat av: Amelie

du ÄR en krambjörn

2010-09-19 @ 11:33:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback