Mysmongo

Har väll kollat på tre avsnitt nu & fler lär det bli, är inte de minsta trött just nu. Sov ju typ bort hela söndagen så jag lär vara vaken halva natten. Har alltså lyckats vända på dygnet igen. Det blev ingen telefondejt inatt som jag hade hoppats på, måste erkänna att jag är lite besviken. Nog för att jag är sysselsatt, men det är aldrig fel att ha någon att prata med. Sen är jag så kelsjuk så det finns inte, jag om någon är ett riktigt mysmongo. Funderar på att inhandla mig ett riktigt stort gosedjur som jag kan krama på varje dag, för något annat är inte aktuellt. Men jag börjar faktiskt vänja mig vid att vara ensam, har nästan alltid varit det så. Deprimerad? Nej inte det minsta, jag är bara en såndär realist. Och med ensam så menar jag såklart inte att jag inte har någon, syftar mer på att jag är singel - Att jag inte har & knappt har haft ett riktigt förhållande. [Inte som jag tycker räknas]

Very well, det kanske inte är meningen att alla ska ha det. :]
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback