Pms-mongo

Fy fan va jag blir irriterad för minsta lilla idag & det mesta har gått ut över stackars Dannyboy. Haha sorry! Hatar att gå från sur till att vilja gråta nästa minut. Men jag kan inte rå för det!  Vi pratar om mat, närmare bestämt tacos. Nästa gång han kommer hit så ska vi äta det, han köper & jag lagar. En väldans bra deal tycker jag :] Jag älskar ju att laga mat och just av den anledningen tyckte han att vi skulle gifta oss. Hm, om jag ska gifta mig så ska det vara utav kärlek. *flinar* Det om något skulle jag behöva nu, eller åtminstonde en kram.

Jag ska förflytta mitt bittra arsle till sängen, gosa ner mig under täcket & glo på en bunt filmer: Sex and the city 2, The Expendables & Dark Floor. På återseende!
Kommentarer
Postat av: Nocturnia

PMS suger! Man känner sig helt efterbliven när man konstant ändrar humör ju, haha.



Massa att svara på nu, så ska försöka minnas :P



Jag gillar inte rosa, men jo, gör man det så är det kanske inte så snyggt med rött till ;)



Tack för dina uppmuntrande ord! Mådde kasst igår, men det gick som tur är över rätt fort! :)

Och det där med att vara kräsen. Att vara kräsen betyder ju inte att gå på UTSEENDE! Jag har också mindre snygga ex, men när jag menar på att jag är kräsen är det ju för att jag vill att det ska vara något speciellt. Utan känslor - ingen deal, liksom ;) haha

2010-09-14 @ 20:46:47
URL: http://nocturnia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback