Tänka sig...

Haha shit, när jag var liten och bodde i Ärla - Då hade mamma en väninna där som heter Ingalill & jag brukade alltid leka med hennes barnbarn. Veronika, Jessica, Patrik och Evelina. [Numera finns det en David också] Men när Ingalill flyttade från Ärla till Örebro så tappade jag i stort sett kontakten med dom. Ja, det var väll mest Veronika jag lekte med för hon är i samma ålder som mig. Idag är jag vän med alla på facebook, så lite kontakt har man ju. Hur som helst det jag ville komma till är; Patrik är idag 20 år, tror inte att jag har sett honom sen han var runt 10 eller nåt. Vi blev även vänner på bilddagboken & han ser sjukt annorlunda ut. Pojkfan har t.o.m gått och blivit stilig *flinar* Idag la han upp bilder ifrån Kuggnäs 2010 - Han var alltså där! Men jag har missat honom helt och endå var man där i tre dagar och grisade runt. Jösses, jag måste ha varit bra jävla full.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback