They're back!

Okej, senast igår påpekade jag att mina sexdrömmar lyste med sin frånvaro - Well, not anymore. Haha drömde om min gamla granne inatt & det gick riktigt vilt till. Mjau! Saknar honom faktiskt, eller ja ni som vet ni förstår. Tur att han inte flyttade så långt bort *flin*

Blev precis väckt utav två snubbar som skulle byta cylinder i låset, men dom upptäckte att själva låset inte var bytt så tji fick dom. Dom skulle återkomma om saken, men det var ju gulligt att dom väckte mig iallafall. Jo man tackar. Fick bokstavligen slänga på mig mjukisbyxor & ett linne. [Byxorna hamnade visst bak&fram] Lyckat.

Jaja nu när jag endå är vaken så ska jag ringa soc & boka ett möte - Anledning? Tja, det ska väll ni skita i. :]
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback