Två veckor som rökfri

Bestämde mig för att ta en morgonpromenad & när jag tittade ut så såg jag att det regnade. Men jag gick ut endå, samma väg som sist - Genom Stenby och vidare mot tuna park, men efter typ halva vägen så gick jag in i skogen istället. Sträckan blev lite längre & det är helt klart mysigare att gå i skogen. Det tog väll lite över en timme, sen när jag var fem minuter hemifrån slutade det regna. Typiskt.

Idag har jag inte rökt på två veckor, det känns helt overkligt. Men jag tänker på cigaretter varje dag, antar att det mest sitter i huvudet. En vanesak som man förhoppningsvis blir av med längre fram. Visst, jag har fuskat lite med snus men jag har haft samma dosa i två veckor så ni kan ju inte påstå att jag snusat speciellt mycket.

Nu ska jag dricka kaffe & slöa framför datorn innan jag ska städa och dona lite här hemma.

o´`o
Kommentarer
Postat av: Johanna

Fan vad du är duktig! Promenader & rökfri, blir så imponerad av dig! :)

2010-09-13 @ 13:53:49
URL: http://sooulweeeper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback