Underbara tiiisdag

Det blev inte mycket sömn inatt, varken för mig eller Mimmi - Men vi kom iväg till sjukhuset iallafall & det är skönt att ha det gjort. Vi testade oss för könssjukdomar och så fixade jag ett nytt recept på minipiller. Haha tog t.o.m blodprov igen - Tror inte att jag har något men det är skönt att veta till 100 %. Nån gång om året borde man kolla sig, ja om man inte har ett stadigt förhållande vill säga. Sen följde jag med M när hon fick sina ögonbryn plockade, är sugen på att spara ut mina också men det tar ju sån tid.. Får se hur jag gör *flin* Hon bjöd dessutom på mat idag, det gillar vi. En annan har ju inte ens hunnit få pengar ännu, hoppas att dom kommer snart. Vi kikade runt lite på stan & sen åkte vi hem till mig. Hon ligger i min säng och jag ska strax joina henne, en powernap är ju aldrig fel. Men sen ska jag färga mitt hår & denna gång ska jag nog be om lite hjälp så jag inte missar nåt igen. Haha!

Powernap nästa!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback