Komvux?

Sitter här och funderar på varför man pågång efter gång blir tillsammans igen om båda två endå har varit otrogna? Och jag vet iallafall att den ene inte har några problem med att vara det igen. Jag förstår helt enkelt inte hur dom tänker. Om man älskar någon så vill man väll enbart vara med den personen? Eller? Sure, alla kan vi göra misstag men då pratar vi om EN gång - Inte flera. Och jag riktigt hatar folk som fortsätter vara ett par för "barnens skull". Barn förstår och märker mer än va man tror. - Haha jag var bara tvungen att få ur mig detta, jag har stört mig på just dom hur länge som helst.

Sitter och kollar runt efter en ny lägenhet & jag vill verkligen inte ha mindre än en 2:a. Det jobbiga då är att jag pratat med soc om detta och dom anser att jag ska kolla efter en billigare. Att hitta en 2:a under 3505 är inte så lätt, inte omöjligt men jaa.. Och så läser jag lite om omvårdnasprogrammet i Vänersborg. Det vore väll nåt Amelie? :] Det finns väll typ komvux i alla städer men jag vet inte vilken jag skulle välja om jag skulle flytta. Men jag antar att man måste ha godkänt i alla grundämnena från gymnasiet då. Ska kolla upp det där ordentligt.

Dags för frukost, hejpåre!
Kommentarer
Postat av: Amelie

Är man ihop enbart för barnets skull så tror inte jag att man blir en bra förälder i slutändan. Gå med någon man ändå inte vill vara i lag med och bli olycklig? Njea, jag köper inte det jag heller. Även om jag egentligen kan förstå såna som gör så, för jag tror att dem så gärna vill ha kvar sin lilla familj och känner sig "förnedrnade" som måste erkänna för alla att just deras förhållande har gått i spillror.

2010-09-15 @ 17:40:20
Postat av: Amelie

Förresten, det finns jättefina 1or här i Vänersborg med sovalko, det funkar ju absolut. Hitta två 1or redan nu för 2294:- resp. 2597:- . Dock inte stora. Den billigaste 2an just nu är tyvärr för 3954 och då är det ändå inte i det finaste området. Omvårdnadsprogrammet i Vänersborg är på 2 terminer och tydligen ska det vara jättebra. Camilla min kompis som du vet vem det är, hon går där just nu. Då får du även heltid från csn på 8200 (Är väl något sånt va?) Så se till att göra dig av med alla andra onödiga utgifter som du FAKTISKT inte behöver, så klarar du dig utmärkt på det. Jag gjorde ju det och levde ändå gott! :)

2010-09-15 @ 17:45:05
Postat av: Amelie

3 terminer ;)

2010-09-15 @ 17:48:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback