Jag får hellre en rak höger än en kniv i ryggen

Tjejerna var hur mysiga som helst igår, minns inte när dom va så snälla och söta sist. Annars brukar dom alltid gnälla eller bråka om något, men inte igår. Vi skulle göra hemmagjord pizza, men det åkte visst jag på att göra ensam. Tur att den gick bra att äta iallafall. Barn är rätt kräsna, så det blev bara tomatsås, ost, pepperoni & tomat på. Sen kikade vi på film, tv & jag sminkade lilltjejen. Hon blev så fin så <3 Om dom ska vara såhär lugna i fortsättningen så är jag mer än gärna barnvakt oftare.

Har insett att om folk [det kvinnliga könet] skulle vara mer tydliga & raka om hur dom känner & tycker så skulle det aldrig bli några problem eller missförstånd. Men så är inte fallet, vi är hellre tysta om vissa saker. För vi tycker att dom andra ska "förstå" sånt endå. Hur sjutton ska man kunna veta exakt, vad en annan människa tänker? Jag är ingen trollkarl som kan läsa tankar. Karlar må vara idioter & svin [Jag likaså] men dom kan iallafall oftast säga rakt ut vad dom tycker & tänker. Jag får hellre en rak höger än en kniv i ryggen. Jisses, nu är saker & ting som dom är och jag kan inte göra ett dyft åt det. Gjort är gjort. Im sorry.

Försöker få tag i fröken Gustafsson nu, ska se om vi ska ta Parken Zoo idag eller inte. Vore jättemysigt, men utan pengar känns det rätt trist. Hur som helst så vill jag iallafall gå på bio idag. Så man slipper sitta ensam hemma hela dagen. Är för rastlös för det.. Idag är det 6 dagar sen jag rökte, snart en hel vecka. Det trodde jag aldrig. Men igårkväll [när jag hade kommit hem] hade jag ett svagt ögonblick. Jag ska erkänna att jag har haft en cigarett hemma hela tiden. Jag satt och höll i den och luktade på den i typ en timme igår, men jag tog mitt förnuft till fånga. Jag bröt av den och kastade skiten. Det ni, det var la bra gjort *flin*

En dusch, lite rena kläder & så ska vi hitta på något så inte hela dagen går till spillo.


Puss på alla glada! ;-)
Kommentarer
Postat av: Nocturnia

Vad duktig du är! Hoppas du klarar av att hålla dig borta från cigaretterna :)

2010-09-05 @ 20:32:42
URL: http://nocturnia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback