Utvilad till max

Åååh inatt har jag verkligen fått sova ut, tror inte att jag har vaknat till en endaste gång. Hur skönt som helst & jag känner mig utvilad för första gången på länge. Drömde jag att jag var på krogen; Jag drack en herrans massa öl och jag rökte för fullt. Haha hade t.o.m ångest i drömmen för att jag rökte. Det kändes liksom fel. Men ölen slank ner fint *flinar* Och nästa helg [1/10] så ska jag ju faktiskt ut, can't wait. <3 Eftersom jag var ett klantarsle igår och glömde lämna in dom viktigaste papprerna på soc så måste jag ner idag igen, har ingen som helst lust med det. Men men..

Satt och läste lite på sf's hemsida - Bion jag skrev om förut [Resident Evil Afterlife i 3D] har inte blivit av ännu, men jag ska fasiken gå på den inom kort. Eftersom en 3Dvisning är dyrare en en vanlig så räcker det inte enbart med biobiljetterna som jag har, utom man måste lägga till 15-30 kronor per person. Inte för att det handlar om mycket pengar men jag tycker endå att det är dåligt, men jag ska se den. Så det är bara att betala & se glad ut.


Måste ta en dusch nu och göra mig redo för allt denna dag har att erbjuda.
Kiss kiss, kill kill.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback