Doooooh

Tiden bara springer förbi, jag har hunnit fylla 23, jobba ännu mer och så har jag varit i Karlskoga hos min man. Fin sammanfattning va? Hade det rätt mysigt i Karlskoga trotts mina vredesutbrott (jeffla lingonvecka) och att jag kände mig pretty shitty äcklad av hur stökigt det faktiskt är. Förstår inte hur man kan leva i en soptipp, aldrig varit med om nåt värre. Nåväl, inte jag som bor i skiten.

Väl hemma i Eskilstuna igen så mötte jag upp Mimmi och Petra - För vi skulle minsann på lägenhetsvisning, men den var inget att ha så vi letar vidare. I väntan på bussen i min ensamhet så blev jag uppraggad av en neger, kändes sådär. Fick höra hur vacker jag är, jo man tackar. Kanske skulle ta åt mig liiite mer om det kom från en attraktiv person. Doh!

Gick faktiskt och la mig redan vid 22-tiden eftersom jag var helt slut, men tror ni jag kunde sova för det? Nä. Vaknade sjuttioelva gånger så vid 01 gick jag upp igen och sällskapade med min roomie. Så nu sitter jag här, två timmar senare - Övertrött, törstig och med stora planer för slutet av månaden. Hm, stora planer kanske var att ta i men det vankas minsann kryssning. 360 kr för hytt, buffé, frukost + resa dit/hem är inte farligt alls. Its gonna be awesome. Tanken är att vi ska boka två hytter så det fattas typ... 3, 4 personer? Men det löser sig säkert under dagen. Desto fler desto roligare.

Nu ska jag krypa ner i sängen igen så jag orkar med morgondagen, dags för jobb igen...

Puss och kläm sug min lem!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback