Gogogo!

Hade filmkväll med den coolaste Catten i stan igår - Vi såg den senaste & sista delen utav Harry Potter filmerna, bra skit om jag får säga det själv. :D Försökte våldta ta hennes navel med fingret men hon ville inte alls... På den punkten var hon tydligen bestämd! Haha! Ja, jag vet jag är inte normal för fem öre. Men ni gillart.

Var uppe runt halv åtta imorse, gjorde en smoothie & traskade iväg på en morgonpromenad. Nu jävlaranamma är det dags att börja röra på sig lite mer. Blev åtminstonde lite över 1 timme och så passade jag på att gå förbi ica på hemvägen och handla mera frukt, bär och yoghurt. Gottigottgott. Konditionen existerar inte, undra om den någonsin gjort det hos mig? Hur som helst så var det skitjobbigt men gud så bra det känns när man väl kommit hem. Tog en dusch, käkade lite frukost & så sov jag nån extra timme så att jag är pigg till jobbet sen. Ska försöka göra det här till en vana bara, och gymkort ska inhandlas inom någon månad. Försöker få med mig Mimmi som sällskap, för jag är inte det minsta sugen på att träna ensam...

Nu ska jag koka ihop lite käk samt matlåda tills ikväll så harebrahej!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback