Kaos

Har verkligen kaos i mitt huvud nu, har en hel del att tänka på. Jobb hit och dit som jag iofs är tokglad över, skönt att kunna tjäna sina egna pengar men ibland blir det bara för mycket. Sen letar jag och Mimmi lägenhet för fullt och helt plötsligt fick jag ängtligen min läkartid.. [Dom som känner mig vet vad det gäller.] Det är bara en del av allt som snurrar runt i mitt huvud nu, men vafan nu kan det bara gå uppåt.

Var nere på stan med Catten idag och fixade med lite papper & så köpte jag en almanacka - Kan vara bra att ha, speciellt för att skriva upp vilka dagar man ska jobba. Va 50% på allt inne på Bokia så jag passade på, 40 riksdaler gick den på. Helt okej! Just nu har min vapendragare en kund, det tatueras för fullt i köket... Och påtal om köket, igår köpte jag ett nytt köksbord av herr Joakim - Hur jävla snyggt som helst! Kommer bild sen när jag orkat ta någon. *flin* Så nu är köksbordet, soffbordet, nattduksbordet, tvbänken och byrån i samma färg. - Svartbrun. Fint som snus, men en ny soffa vore inte dumt heller. Men man kan ju inte köpa allt på samma gång.

Nu ska jag ta och nörda lite spel i vanlig ordning, för jag ska bestämt bli spelnörd på heltid - Sitta hemma hela helgerna och spela istället för att festa. Det ni..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback