Oh happy day

Blev en roadtrip med Anna och Mimmi idag; Destinationen blev Karlskoga, så medans mina fina flickor var på bio and so on så fick jag kramas med hjärtat mitt ett par timmar. Helt jävla underbart var det, löjligt glad har jag varit hela dagen lång. Och jag måste seriöst vara världens bästa flickvän, inte nog med att det blev en roadtrip hela vägen dit bara för några timmar - Jag köpte med mig subway mackor (som han älskar) och en söt Hello Kitty dricka. Han har det rätt bra den dära. *flin* Brydarna fick faktiskt träffa Kent en sväng också, så nu finns det mer bevis på att han faktiskt existerar haha! Hemresan var nog ännu sjukare än ditresan, massa sjuka samtal, mycket skratt & en jävla massa mat från donken får räcka som beskrivning. Tack allihopa för den bästa dagen på väldigt länge - Love u guys! <3

Nu ska jag tvätta bort sminket och krypa till kojs, imorgon är det dags för jobb igen. Ojojoj så pepp jag är. God natt...







Vi hade en glassdejt innan det var dags för mig att åka hem igen. :D



Kent Roland Sixten & jag <3


Brydarna och jag tog en bensträckare vid Våtsjön på vägen hem, mysigt värre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback