El Stockholmo

Efter att ha åkte buss i två timmar & pendeltåg så anlände jag ängtligen till Sollentuna igår kväll. Möttes av en stor kram från Catten :D Inte så dumt. Sen gick vi till ica, hon shoppade muffins, kakor & mjölk åt oss. Hoho, kvällen spenderades främst vid varsinn dator i sängen, höjden av att umgås. Haha! Kom isäng rätt sent, men vad gör det? I brist på annat så får man sova skavfötters och dela täcke, myspys! Tur att det är varmt här så man slapp frysa. Har legat illa så hade givetvis ont i nacken när jag vaknade och som om det inte vore nog om det så har jag mensvärk också. Ljuvligt, bara att ta ett par alvedon & tagga för kvällen. För idag drar vi på KRYSSNING - Jag, Cat & Lina. Det kommer bli awesome! Men ingen ska väll dricka på tom mage så vi drar förbi donken först, och då jävlar ska jag ha min chokladmilkshake! Mmmm, orgasm. Jag är sjukt taggad, vi om några behöver åka iväg och ha lite roligt. Det är rätt mycket just nu, så det ska bli skönt att få tankarna på annat även om det så bara är för en dag. TAGGA RÅÅÅÅ!!!!!

Nehe, kanske dags att sätta fart? Måste hinna duscha, raka benen, packa iordning allt, fixa sminket och håret [Vilket jag överlåter till mästercatten] och så ska vi äta något - Ja, vi gillar att äta. Mwhaha. Och för övrigt så vill jag be om ursäkt för att jag varit så off mot en del personer dom senaste dagarna, men jag har knappt orkat prata med någon. Har mycket tankar och funderingar i huvudet just nu & jag har ju sett bättre dagar. Men det ska väll också vända snart, hoppas jag. It looks like it's up to me. Sätta fart vare, men först en cigg. Adios.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback