Feel the sadness burning in my heart

Har gått och tänkt på detta en längre tid... men inte förens idag klarade jag av att göra slut. Det var verkligen inte detta jag ville, tycker om Kent så inåt helvete men samtidigt så vill jag inte ha det som det är. Vi sågs knappt alls, vi pratade mindre och mindre & han visade i stort sett aldrig någon uppskattning eller att han tyckte om mig. Finns väll fler anledningar men det är inget jag tänker nämna i bloggen. Mina närmaste vet allt & det räcker så. Har förstått att hans känslor för mig inte alls var lika starka som dom jag hade för honom. Det gör riktigt ont, och jag gråter floder. Men jag vet att det blir bättre sen, men tiden dit är hur jobbig som helst.

Jag vill ha helg nu, jag vill ut bland folk och ha roligt & det kommer vi sannerligen ha på lördag. Funderar t.o.m på att joina Tessy, Marko och Peter (?) som ska ut på krogen på fredag. Men frågan är om jag orkar med en 2-dagars. Man är ju ingen ungdom längre. Haha! Men visst fan vore jag värd det? Och eftersom jag inte ska till Kent, så funderar jag på att köpa en biljett till Dropkick Murphys. Mycket funderingar nu! Hepp, dags för en telefondejt med bästaste Tessy. v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback