Just another sunday

Fick besök idag igen, denna gång av Hyllan och Palle. Bjöd dom på kaffe och kladdkaka. Vi har roat oss med att spela kort, super mario och tekken. Haha så jävla kul, jag vann överlägset på tekken i början - Över båda! Men sen gick det utför. *flin* Vi smider planer på att ta en roadtripp ner till Klippan i Maj, då Big Rock Run är. Och hur kul vore inte det liksom?! Träffa Flurry och Spinken & alla andra goa Skåningar. Massa kask! Well, har iallafall haft en toppenkväll, tack för idag grabbar.

Kollade nyss på Solsidan - Hur kan man inte gilla det? Och nu är det Time Out, funderar t.o.m att kolla på Big Brother. Haha. Kanske borde satsa på att laga mat istället, har ätit dåligt idag med. Kycklingfilé & pulvermos, ja det är det godaste som erbjuds här hemma. Älskar iofs kycklingfilé så jag ska inte klaga. :D

Nu tycker jag Cat kan komma tillbaka hit, känner direkt att jag tänker för mycket när jag är ensam. För mycket tankar får en bara att må dåligt. Ät bajs liksom...
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback