Riksfetto

Jag har nu spenderat 8 dagar med Catten & det känns som att allt vi har gjort är att äta. Haha jeffla tur att vi inte var tjocka innan. *flin* Donken, pizza, chips, dipp, munkar, glass and so on.. Men när jag inte mår så bra, då äter jag. Inte undra på att man ser ut som man gör. Fi fan, haha!  Kanske dags att börja röra på fläsket igen..

Vi har iallafall bestämt oss för att åka till Göteborg för att se Mad Sin i April, härligt att man har nåt att se fram emot. Jag ska även bli "slickad på" då i vanlig ordning. So I heard. Spännande. Får se hur många man känner som ska dit? Just nu vet jag typ Backte, Thomas och... Nocturnia (?). Kan bara hoppas på att spelningen blir minst lika grym som sist. Och vem vet, jag kanske får se en skymt av min fruga där också. But, jag skulle inte tacka nej till att se Dropkick Murphys också men jag har nog inte råd med båda. Vill gå på spelning NU, kanske kan dämpa suget lite med Kuggnäs vinterspelning den 26:e om vi tar oss dit vill säga..

Imorgon är det dags, jag ska till kunskapscompaniet och ha möte med någon Ulf, klockan 08.30 ska jag infinna mig där. Fy fan va ruttet. Men det blir nog bra tillslut. Ska få arslet ur vagnen och söka ett par jobb ikväll, måste åtminstonde ha ett sommarjobb i år. Brukar ju tänka att man vill vara ledig hela sommaren så man kan göra massa saker, men utan pengar kan man inte göra mycket alls. Så ge mig ett jobb nu!

Nu ska jag smöra lite för Cat, tänkte att hon skulle få sminka mig och så - För tant är sugen på lite nya bilder. Fet & het, jotack jag vet.
Kommentarer
Postat av: Nocturnia

Jag ska på Mad Sin ja, biljetterna är införskaffade ^^

Ska till Kuggan den 26:e också!

2011-02-11 @ 02:02:23
URL: http://nocturnia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback