Rubrik.

Kom upp i tid imorse, kors i taket. Väldigt härligt att man var tvungen att bege sig ut i jordens snöoväder - Not. Hade fan motvind hela vägen till kunskapscompaniet. Skulle inte sitta dumt med vår nu. Blev inte speciellt länge vi var där idag heller, kilade ner på stan efteråt och letade efter en liten present till alla stjärtars dag. Det hela slutade med att jag köpte lite smått & gott inne på Ica istället haha! Till min finis såklart. Paketet är postat och klart så han bör få det på måndag. *flin* Fy vad jag saknar honom, hatar att det går så lång tid emellan varje gång vi kan ses. Men det blir väll så när båda är fattiga och det är en bra bit mellan varandra.

Åkte med min bror och hans tjej ut tilll mamma en sväng, vi åt lite mat, pratade och drack kaffe. Hur mysigt som helst, hade verkligen saknat min lilla mamma. Har nyss kommit hem och Cat sover fortfarande... Vet inte riktigt vad jag ska göra, det verkar bara vara skit på tv:n ikväll också. Kanske skulle kika på X-men boxen jag fick i julklapp av Cat? Det var ett tag sen man såg  dom och dom filmerna är faktiskt helt okej. Jag är ju lite av en nörd. Först och främst ska jag tvätta bort sminket och ta på mig myspys kläder & lägga mig på soffan och fisa. Pussinuss!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback