Psychobilly for the win! <3

Ni vet hur det känns när man har skjutit upp något en lång tid & sen när man väll tar tag i saken så är det som att en tyngd från axlarna har lättat.. Idag var jag för första gången på kunskapscompaniet, det var jag och fem stycken till varav en var en tatuerad snubbe. Han var inte dum alls inte, får man säga så när man har pojkvän? Ja, se men inte röra. Vill såklart inte ha någon annan än min finis. <3 Hur som helst så var detta bara ett informationsmöte, tog ca 1 1/2 timme & sen fick man smita hem igen. Ska dit samma tid imorgon för det sista info-mötet & på måndag ska vi ha ett mer inviduellt möte. Jag och Ulf. Haha! Allt han berättat om stället låter rätt lovande, det verkar som att dom flesta som skaffar en praktik via dom förr eller senare får jobb också. Men hur mycket allt kommer att ge mig, det återstår att se. Vi får helt enkelt hoppas på det bästa.

Kom ju hem skapligt idag, lagade mat till mig & Cat sen bestämde jag mig för att ta en powernap. Som visade sig bli fem timmar lång, känns verkligen toppen. Kommer inte sova någe bra inatt om jag ens somnar... Och jag ska upp strax innan klockan sex imorgonbitti. Bra Sandra, det gjorde du bra. Vaknade runt 18, och har tvättat håret & lagat mat igen. Gjorde ett försök i att väcka C men hon mumlade nåt om att "tiden spelar ingen roll". Haha, lika bra att låta damen sova. Så hon slipper tänka på alla tråkigheter åtminstonde för några timmar. Imorgon ska hon tydligen lämna mig igen, hon åker tillbaka till Stockholm med Lina. Känns sådär, vi har umgåts i över en vecka och jag verkligen hatar att vara ensam. Hade jag haft pengar hade jag tagit bussen till Karlskoga & kramat lite på min man, men pengarna lyser med sin frånvaro. Vi får helt enkelt se vad helgen har att erbjuda.

Påtal om min man så har han minsann varit jättesnäll & gullig dom senaste dagarna. [bra för att vara han] Kanske kan bero på att han vet om att jag inte har mått sådär jättebra..? Nåväl, skitsamma vad det beror på - Jag gillart! Vi ska ha en telefondejt ikväll & jag längtar som en tok, även om det inte sägs nåt vettigt så är det skönt att höra hans röst. Sitter och poppar min nya spelningslista på spotify; Har mest lagt in Psychobilly, Punk & dylikt. Och jag kan ju undra lite varför jag knappt lyssnat på det på så länge?! It's fucking lovely. Tarmen suger en aning när jag hör detta & herregud vilka minnen man har. *flin* I miss the good old days. Då man alltid lyckades ha roligt, vare sig man hade pengar eller inte. Då man hade mindre bekymmer & bara levde livet. Det mina vänner, det var tider det.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback