3 månader.

Gick över till Z en sväng igårkväll, hon bor ju faktiskt bara en liten bit bort. Rakt över vägen typ. *flin* Vi snackade skit, drack cola och rökte ett par cigg - Och så slapp jag tänka på massa tråkigheter. Det får vi helt klart göra om. Hon hade jordens goaste hund, kelsjuk till max. Dana tror jag hon heter? However, så jävla trist med mina allergier så kände att jag inte ville stanna där allt för länge. Glömde nämligen min bricanyl hemma. Sen låg jag på soffan och åt kakor & stjärnor, tack mamma! Men det var inte alls så gott det brukar, inget smakar direkt bra när man inte är på topp. Kikade en del på tv:n & sen nördade jag lite spel på msn med Catten innan jag somnade. Jag älskar tic a tac poker!

Idag har jag tänkt att färga min hemska utväxt jag har, det blir såklart svart igen men jag gillar't. Sen står vika tvätt & städa på schemat, skojsigt va? Jag har ju haft roligare. Oooh, imorgon är det fredag och jag vet inte riktigt vad man ska göra i helgen. Planen var ju att åka till Karlskoga, men jag har inte hunnit få pengar så det blir lite svårt. Äh, det märks väll hur det blir. Idag har vi varit tillsammans i 3 hela månader, med andra ord mitt längsta förhållande någonsin. Haha nästan pinsamt! Jaja, nu blir det frukost innan magen skriker ihjäl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback