And off we go

Spenderade söndagen med att tvätta flera maskiner, hänga tvätt, diska, söka jobb, laga mat [Läs: Värma mat] och en hel del tid framför tv:n. I brist på annat liksom? Såg en bra film åtminstonde, Eragon. Har velat se den i evigheter. Kvällen kändes för övrigt som skit, för när någon person som står mig nära är sur och allmänt off så är det svårt att vara glad själv. Jag blir bara orolig & ledsen, man önskar att man kunde göra något för att få dom att må bättre. Men man är fan helt hjälplös. Hm, inget känns vidare bra just nu. :-( Har vaknat varannan timme hela natten också, så jag kommer mer eller mindre vara en zombie idag. Hoppas verkligen att allt vänder snart, att det blir bättre.

Borde väll hoppa in i duschen & sen äta lite frukost, lika bra att göra sig klar i tid. Måste ner på stan runt 14, ska till banken, gå på möte på arbetsförmedlingen, prata med försäkringskassan & lämna in lite papper på soc. Skojsigt va? Sen hade jag planerat på att umgås med Anna men nu verkar det inte som att hon kommer ha tid, så det är väll bara att åka hem och städa vidare. Jag tänker mindre om jag håller mig sysselsatt serru.

Next: En dusch, kaffe & frukost. Adios!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback