F.O.A.D

Vet att en del av er antagligen hann se mina inlägg som jag skrev igår, nu är dom borttagna för jag kände att det var ganska onödigt att random people fick veta allt som jag skrev. Ja, nu vet en bunt men skitsamma. Inatt sov jag faktiskt rätt bra om man bortser från alla jävla drömmar, & jag vaknade nyss - Skitförbannad. Eller det är nog snarare en blandning mellan att vara arg & ledsen. Det här är inte okej!

Och jag gillar inte alls att det har snöat hela natten, igen. Tycker att vi har haft tillräckligt med snö, nu vill jag att att våren ska komma. Eller åtminstonde att all snö ska smälta bort. När jag tänker efter så gillar jag nog inget just nu! Fy fan, nehe hoppa in i duschen och hoppas på lite bättre humör. Vilket inte känns så lätt just nu..

Fuck off and die!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback