Nomnomnom?!

Idag blev det finmiddag, hör och häpna; Sill, potatis & korv. Fan va bra jag har det, förstår att det riktigt knullar i munnen när ni tänker på det. Skämt åsido, jag har ätit godare. Men man ska väll inte klaga för det mättar ju magen iallafall. Men jag hade inte gnällt om jag fått ... typ en kebabtallrik. Jag är så sjukt rastlös nu, vet inte alls vad jag ska göra?! Är ju inte nåt speciellt bra på tv ikväll heller. Ska försöka få någon att spela alfapet med mig, jävla bra tidsfördriv :D

Min mens var lite sen denna månad, så jag blev nästan lite orolig. Men fick den idag så det blev ingen Kitty nu heller. *flin* Missförstå mig rätt, jag vill inget hellre än att få en liten men det passar verkligen inte nu. Vill ju gärna må bra själv först, ha ett jobb osv. Det kommer när det kommer. Under tiden hoppas jag att någon mer i närheten skaffar barn så jag iallafall får en bebis att gulla med. Haha!

Nehe nu ska jag trååka vidare, hallelulja.

Kommentarer
Postat av: Nocturnia

Lugnt, jag har nog plats för två :)

Min dator har kraschat så har ingenting just nu. Dock är en ny dator beställd, så adda: [email protected] så märker vi när jag trillar online igen ;)

2011-01-07 @ 23:21:38
Postat av: Nocturnia

Btw, ja, ganska centralt. 7 min med vagn från stan. Dock ca 6-8 min promenad till vagnen.

2011-01-07 @ 23:22:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback