Jag saknar min man! <3

Allt gick fin fint på stan, mötte upp Mimmi dirket när jag klev av bussen & hon följde med mig till ams. Mitt möte där gick relativt fort och nu är det bestämt att jag ska börja på Kunskapskompaniet den 7 Februari, enbart för att dom ska "hjälpa" mig att hitta en praktik. Dom har ju bättre kontakter med olika företag osv. Det blir nog bra det där, så nu får man passa på att njuta av sin fortsatta lediga tid. Höhö. Mimmi håller tydligen på att få ett spelberoende, skämt åsido men hon köpte en skrap bingo när vi var på stan. Och jag satt med spänning och tittade på när hon skrapade den, det blev såklart inga miljoner nu heller. Följde med henne hem efteråt, och det ångrar jag inte en sekund. Det var hur mysigt som helst, hade minsann saknat min Mimmi. Otroligt skönt att få prata av sig också, känns som att det är kaos i huvudet med jämna mellanrum nu för tiden. Åååh och så åt vi kebabtallrik från Järntorgets pizzeria, inte dumt alls. Mums! Det var vi så värda. Åkte hem skapligt och låg på soffan för resten av kvällen, var tusan skittrött eftersom jag inte sov speciellt bra natten innan. Och uppenbarligen så går det inge vidare denna natten heller, la mig tolv och vaknade strax efter tre. Hm, hatar sömnlösa nätter. Nåja, man kan inte få allt. Imorgon [idag] ska jag träffa mamma en sväng igen, åka iväg och köpa sig lite sprit & sen har jag väll tänkt att städa upp resten i lägenheten. Inga storslagna planer med andra ord.

Saknar min snygga man sjukt mycket, och ändå är det bara typ 9 dagar sen vi sågs? Kanske låter mycket för er, men jag är ju van att inte kunna träffa honom så ofta. Men om jag hinner få in pengarna som jag väntar på innan helgen så åker jag dit på fredag. Det vore sjukt lovely, även om det antagligen bara blir fredag till söndag då. Bättre än inget alls liksom.

Tycker att någon kan ge mig pengar, jag vill nämligen se Mad sin 15/4 i Göteborg, Dropkick Murphys 19/4 i Stockholm och Social Distortion på Peace and Love i... Borlänge. (?) Baaah, man skulle fan vara rik! Sovplats, samt sällskap är antagligen fixat till det förstnämnda iallafall. Men resten då? Haha vilka världsproblem, indeed. Dessutom var det ett tag sen man var på någon riktig spelning, är helt galet pepp. Och tattoobåten vore inte helt fel heller, eller kryssning i huvudtaget...

En cigg på det här då, sen kanske man borde ta och försöka somna om. Wish me luck.
Kommentarer
Postat av: Anna

Jag kan hänga med till peace and love

2011-01-12 @ 17:01:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback