@ Karlskoga

Sitter hos Kent nu, han nördar massa spel på datorn så jag tänkte passa på att blogga lite. Var ju sisådär över en vecka sen, känns inte som att man har så mycket att skriva om.

I torsdags så åkte jag och min syster ut till mamma, det bjöds på frukost & så tog vi en promenad med hunden. Väldans mysigt att gå promenader på landet, och vädret var fantastisk. Solen sken och allt, vill ha vår nu. Åkte därifrån vid lunch för att hämta hennes barn i skolan, sen bar det av till stallet. Dom hade riktigt fina hästar där, blev lite småförälskad i en fjording. Och jag kan ju inte förneka att man blev lite sugen på att rida själv. Har inte setat på en häst sen jag var liten. Dom är så fina! Hur som haver, jag och syrran kollade på när ungarna red och då fick vi sällskap av en katt. Den gick omkring och strök sig mot våra ben - Ja, som dom flesta katter gör när dom vill kela. Sen från ingenstans så bokstavligen hoppade den upp och klättrade på mig, satte klorna i mitt bröst. Gjorde fan svinont! Nog för att jag tycker om  djur, men katter är verkligen nåt jag hatar. Dom är så äckliga, fy fan. Hade inte ägaren varit där så hade jag kastat kattfan åt helvete! Jag är väll inget jävla träd heller?! Nog om katter, tjejerna var faktiskt jätteduktiga på att rida och jag följer gärna med fler gånger och tittar på. Men får nog undvika att vara i stallet då, fick toksvårt att andas. Så trist med alla jävla allergier, men vad ska man göra.. Följde med dom hem en sväng efterråt, sen handlade vi på coop innan hon skjutsade hem mig. Var helt död efter att ha haft fullt upp en hel dag.

Igår - Fredag så var jag också uppe med tuppen, eftersom mitt tåg mot Karlskoga skulle avgå 10.07. Men det blev ersättningsbuss, hejja SJ! Men jag klagar inte, för det innebar att det blev ett mindre byte och jag kunde alltså sova 1 1/2 . Inte dumt alls. Kom fram tidigt för en gångs skull, strax innan ett klev jag innanför dörren hos hjärtat mitt. Vi åt tacos på kvällen i vanlig ordning *flin* , hade lite kramkalas & så kikade vi på Megamind. Den var totalt meningslös, inte bra för fem öre. Ja just det, sen såg vi Batman Begins. Såg inte speciellt mycket, höll på att somna hela tiden.. La oss rätt skapligt, men har sovit som en mört. Är liksom van att ha en dubbelsäng för mig själv och här får vi dela på en 120. Men å andra sidan är det inte varje natt jag får sova brevid min finis <3

Nu ska vi förhoppningsvis ica oss snart, kanske borde dra på lite smink först och fixa fågelboet. Har även planer på att tvinga Kent att ta lite gulligull kort idag, sounds like fun. Iiiih!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback