The worlds greatest.

Har jag världens bästa mamma eller vad? Hon kom på besök idag och hade med sig både lasagne och köttsoppa, & inte nog med det så betalade hon lite räkningar åt mig. Så efter det åkte vi till Willys, köpte lite mat eftersom jag faktiskt fick lite extra pengar över. Så nu är alla räkningar betalda, jag har mat hemma och har fortfarande lite pengar kvar - Happyface! Fick ju även hem mitt köksbord idag, det tar typ upp halva köket. Haha! Skitfult är det också men det är inget en duk inte kan fixa. Stort köksbord med sex stolar, man kanske borde börja äta vid bordet ibland? Hela dagen har varit superbra och jag har varit på strålande humör precis hela tiden. Tänk om man ändå vore det varje dag.

Jag har sökt ännu flera lägenheter nu, en i Gamla stan och en på Västermalm. Hoppas verkligen att jag får någon av dom, men annars kommer det väll flera inom kort. Kan inte ens beskriva med ord hur skönt det ska bli att få komma ifrån ghettot (Lagersberg) & lite sällskap är inte dumt det heller. Världens bästa Anna!

Har gjort en beställning på lösögonfransar från Cat, hela 11 par för 130 kronor - Åwh så fin jag kommer bli! 3 olika varianter, hade lite svårt att bestämma mig först men efter många om & men så blev det dom det blev. Haha! Borde investera i lite nytt smink också, lite tjusiga ögonskuggor kanske? Så jag kan öva på lite fina sminkningar, är inte direkt bra på sånt. :D

Nog om pengar, smink och lägenheter nu ska jag ta mig en energidryck & en cigg. Hejpåre!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback