Bebisnojja <3

Hämtade ut mitt paket från shock idag & till min stora förvåning så var inget speciellt fint i verkligheten? Hm, ska med andra ord skicka tillbaka allt. Kanske är lika bra. Nu är iallafall hyran betald, fattades lite pengar som jag fortfarande väntar på men som tur var fick jag låna av Carrro sålänge. Tusen tack, du är en ängel <3 Och på måndag är det dags, jag ska på möte om praktik på ams. Isch, nu kan jag inte skjuta upp det längre. Ett jobb vore ju att föredra, får börja söka mer jobb. Speciellt i Örebro, är nämligen lite sugen på att flytta dit. Vilket känns ganska omöjligt utan en inkomst.

Har fortfarande min bebisnojja och jag tycker folk klämmer ut ungar hejvilt nu för tiden. Avundsjuk? Nej inte alls. Haha! Har nog mycket med mitt liv som jag borde fixa innan jag ens tänker på att sätta ett nytt liv till världen men drömma kan man väll få göra. *flin*

Nu blir det en rökdejt med Tessy! Shalom!

Kommentarer
Postat av: Petra

hehe fan tur man inte är den enda med bebisnojja. Får väl skylla på hormonerna.

2011-01-11 @ 09:30:56
URL: http://inpain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback