Püssilago

Åkte ifrån mitt hjärtat i söndags kväll, men istället för att åka hem så tog jag bussen till Torshälla för att umgås med världens bästa Therese. Kände inte för att vara ensam efter att ha varit med min karl i flera dagar + att hon & jag inte hade umgåts på ett tag. Vi åt lasagne och lite annat smått & gott framför "When a stranger calls". hade faktiskt inte sett den innan, men den var ingen höjdare. Tur att vi hade varsinn dator i knät under tiden också. Höjden av socialt umgänge. *flinar* Men det var mysigt, synd att jag inte kan vara där en längre tid bara. Jävla pälsallergi! Fick också hennes gamla mobil, en LG. Den fungerar iallafall som den ska i skillnad mot den skittelefonen som jag har nu. Men jag har haft Nokia i flera år så det lär ta ett tag innan jag vänjer mig vid den. Haha! För övrigt så hon kommer hit någon dag snart och vi har storslagna planer; Vi ska göra nåt i liknande matväg som jag åt på nyårsafton. Fy bubblan va gott det kommer bli :]

Hm känns inte spännande alls att sova ensam inatt, saknar Kents närhet massor. Very well, jag får krama på kudden tills vi ses nästa gång. Han kommer förhoppningsvis hit inom en snar framtid & då ska han få träffa syster + familj och Mimmi aka bajsmannen. [Dont ask!] Är säker på att han kommer gilla dom minst lika mycket som jag gör.

Nu ska jag tvätta bort sminket, ta en cigg och börja fundera på att krypa ner i sängen. Puss på er <3

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback