Lördagendentrettiondejulitvåtusenelva

Har jobbat i stort sett hela veckan & när jag slutade igår åkte vi direkt till Malmamarknaden, full bil med bara brydar. Gick runt där ett tag men hittade inte mycket som föll mig i smaken - Blev ett par pilotbrillor bara. Billigt & bra! *flin* Och jag förstår inte riktigt att man tyckte det var så roligt där för några år sen? Visserligen så söp man väl till så fort man var där då. Haha! Såg även den omtalade Jay Smith på marknaden, och visst tusan har han en förjävla bra röst men snygg? Nää, inte för fem öre. Han såg inte alls ut som på bilderna. :D

Kan inte ens förklara hur skönt det var att få sova ut idag, utan någon tid att passa. Men var ändå uppe skapligt, plockade undan lite innan jag fick finbesök av min kära vän S. Lika trevligt varje gång han hälsar på, galet att vi fortfarande har kontakt efter alla dessa år.. Han är la för go. <3 Men idag blev det bara en snabbvisit tyvärr, lite kaffe & skitsnack på ballefjongen innan han var tvungen att åka hem till sin son. Nästa gång, hinner vi förhoppningsvis hitta på något mer.

Nu vettesjutton vad jag ska roa mig med resten utav min lediga dag, är rastlös redan nu. Får väl plocka lite mer här hemma och så får vi se om det händer nåt skoj senare.. Adios amigos.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback