Im so lonely I could cry

Klockan har passerat tolv och jag ska upp om några timmar. Men ändå sitter jag här, så sömnlös jag bara kan bli. Ska strax hänga tvätt & hoppas på att skiten hinner torka tills imorgon. Ringde han den dära, mest för att säga god natt - Det hela resulterade i tårar och frustration... "Jag väljer oftast att inte berätta allt som sägs för mina vänner, för då hör jag själv hur illa det låter." 

Åh, önskar att Catten var här nu - Mitt hjärtegull! <3 Men jag ska krypa ner i min stora, tomma säng och hoppas på att John Blund behagar dyka upp nån timme iallafall... Sweet dreams.

Kommentarer
Postat av: Cat

Jag saknar dig finis <3

2011-07-01 @ 16:05:04
URL: http://haveninelives.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback