Känner mig sådär löjligt kär

Har minsann varit i Karlskoga hos mitt hjärta, lördag-tisdag. Kom ganska sent på lördags kvällen så vi hann inte med så mycket mer förutom att mysa och glo på en film. Men inte klagar jag, han slutar aldrig förvåna mig. *flin* Både på gott & ont! På söndagen tog vi en sväng ner på stan och så passade vi på att sitta ute i solen och äta lite glass.. Känns riktigt underbart att sommaren ängtligen är här! Sveriges national dag firades inte på något speciellt sätt, men vi hade en dag ute i solen med Anna och Martin. Vi tog en promenad ner till stranden och satt oss där ett tag, grabbarna grus badade t.o.m. Det var lite för mycket folk för att jag skulle våga mig på't. Och sist men inte minst så tog vi en sväng förbi donken/max och hör och häpna: Jag tackade nej till allt i matväg. Det ska väl va en första gång för allt?! Däremot så fick baby köpa en milkshake till mig, gött i värmen. Även om detta var en rätt kort vistelse så har jag haft det helt fantastiskt bra - Alla tiders. v Han är det finaste jag har!

Hann inte mer än att komma hem till Eskilstuna & så ringde dom från "jobbet" och frågade om jag ville gå intro på en annan avdelning där och jag tackade givetvis ja eftersom det är en bra chans till mer jobb. Så det blev intro onsdag och torsdag & det gick bra. Jag trivs bäst på team 2 [Det jag i första hand fick.] men detta funkar också, man får tänka på pengarna. Haha! Fick mitt schema för sommaren och jag måste väl erkänna att jag blev väldigt besviken, typ 13 dagar på en månad har jag bara inbokat än sålänge. Kasst! Men förhoppningsvis så blir det mer sen. Försöker vara positiv ändå för man måste ju börja nånstans. :)

Idag åkte Catte hem till Stockholm igen, men hon kommer tillbaka nästa vecka igen. Lite tomt här hemma redan nu.. :D Var iväg med mamma idag, hämtade ut mitt nya legg [Ser ut som ett riksmongo] , satte in pengar nere på banken, shoppade på bolaget och så handlade vi lite på willys. Höhö, men varken jag eller mamma orkade storhandla i värmen så det tar vi nästa vecka. Så fort jag kom ut i solen idag så började det klia som tusan på mina armar, precis som i onsdags. Hejja soleksem - Alltid är det nåt. Har aldrig haft det förut så jag förstår inte varför jag får det nu? Kan iofs ha med att göra att jag brände mig lite när jag var i Karlskoga. Lyckas varenda år, lätt att vara efterklok. Nu ska jag plocka iordning lite saker och se vad denna fredag har att erbjuda. Lite öl och pina colada i solen vore inte dumt, inte dumt alls...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback