Ny bokhylla, ny möblering

Tog en tripp till Torshälla i fredags, blev lite grillande med Hanna, Tessy, Marko och Alle... Slank väl ner ett par öl & några supergoda baccardi breezer men efter ett tag satt matkoman in och jag ruttnade totalt. Så jag tog mitt pick och pack och åkte hem & ringde mitt hjärta istället - Saknar honom redan! <3

Igår lurade jag hit min käre bror för lite bokhyllsmontering. *flin* Den gamla fula träfärgade bokhyllan ersattes med en svartbrun från Ikea. Blev mycket snyggare och fräschare! Han fick göra mestadels av jobbet [Såklart] men sen lånade jag ju faktiskt ut pengar till honom också så han ska bara vara tacksam. Höhö. Nu har jag saker överallt i köket & vardagsrummet, tror aldrig jag förstod hur mycket skit jag hade i bokhyllan... Nåväl, lite utav det ska upp i den nya.. Resten får jag väl trycka in  i nåt skåp eller så. Nu blir det storstädning ala Sandra här hemma, och det passar ju utmärkt att vädret är grått & trist så man slipper rinna bort..

Pussilago :-*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback