Håhåjaja

Håhåjaja, jag och min fina kärlek spenderade våran "sista" kväll ihop med att mysa framför en film. Kikade på Igor & den dög väl, fick mig några skratt men jag har sett bättre. Är inte så kräsen när det gäller filmer, sålänge jag ser dom med Kent. *flinar*

Åkte iväg tidigt in till Örebro på tisdagsmorgonen och blev upphämtad på resecentrum av Ingalill och Benny. Inte varje dag man träffar den goa tanten så det var mysigt att ses och prata lite. Fick som vanligt en uppdatering om hela familjen Andersson, alltid har det hänt nåt nytt. Framåt kvällen så kilade jag vidare till Ida och hennes lilla sötsak Alvin, det bjöds på kaffe & vattenmelon. Inte helt fel. Sen började helvetet med att komma hem.. Inte nog med att tåget var dyrt, det var 30 minuter försenat också och när det väl kom till Arboga så hade jag [plus 9 till] missat tåget till Eskilstuna. Men vi blev lovade taxi av konduktören men den såg vi inte röken av... Efter många om och men så kom det iallafall en buss. Så hem kom jag, bättre sent än aldrig antar jag.. Trött på att det ska krångla varje gång jag ska nånstans. Nåja, färdiggnällt för idag.

Denna underbara onsdag har i största del spenderats utomhus; Först åkte jag, min kära syster och Ronja till Bälgviken för lite badande. Det var såklart proppfullt med folk, men jag badade minsann ändå. Det är helt enkelt för varmt för att orka tänka på sånt. Sen bar det av hem till Ekeby för att grilla hamburgare & lite mer bad, i deras pool. Inte världens största men jag är inte den som är den. ;-) Har med andra ord haft en superbra dag, hoppas att vädret håller i sig nu. Sommar och sol vill vi ha!

Sitter och småglor lite på Poseidon som går på 6:an nu, har sett den flera gånger förut men det var det enda vettiga som fanns på tv:n nu... Ska väl snart krypa till kojs eftersom jag ska upp hur tidigt som helst imorgon, jag och bästaste Mimmi ska uträtta lite ärenden så att säga. Its gonna be awesome, & vi har allt en karatefylla inbokad på fredag - Det lutar åt att dra till Jill och Skutt, och där händer det alltid nåt spännande. :D

Nähä, trött tjej ska ta och dricka lite vatten och börja tänka på refrängen... Natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback