Den nakna sanningen

Hade en dejt med Annapanna på stan idag & det var inte igår vi träffades så det var riktigt kul. Jag köpte glass till oss som vi satte oss i solen och åt upp. Det har varit riktigt härligt väder hela dagen. Mitt möte på Kunskapscompaniet gick bra, men jag är riktigt nervös inför imorgon. Uuh, jag som har så svårt för nya människor. Men det är bara att dra fram leendet och hoppas på det bästa. Och påtal om det mötet så tog jag nyss ut mina piercingar... Tror inte att det vore så uppskattat att komma till ett ålderdomshem och se ut som en nåldyna. Jag känner mig naken, har liksom haft alla piercingar i flera år. Får se om jag tar ut dom permanent.


Osminkad, osmyckad & skev.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback