Kinabuffé

Joorå, vi gick med Anna och Martin för att käka lite Kinabuffé såhär på en tisdagseftermiddag. Dom hann allt med att spela lite grodan innan, det var inte igår för min del. Jag minns att jag, Mimmi och Pernilla spelade det flitigt för ett par sommrar sen det var tider det. För övrigt så slapp jag iallafall betala den maten och va äre man brukar säga? Gratis är gott! Spank you. Sen har vi hängt i sängen i typ.. två timmar? Det har gosats, kittlats och slickats. Ah, inget snusk - Yoshi skötte den sistnämnda biten. Haha, söt liten vovve. Det kliar en aning här och där.. Baaah. Och vafan sen har jag visst inte rökt sen i söndags, jag är alltså inne på dag 2 nu. Spennande. Kommer säkert gå lika bra som vanligt. Ska strax ica mig med Anna; Funderar på att köpa nåt stort som ja kan köra upp i Kents stjärt sen... Jag är helt säker på att han skulle gillat. :D
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback